عینک طبی شنا

عینک طبی شنا، لذت شنا کردن را برای شما عزیزان فراهم می کند. چنانچه چشم های شما ضعیف هم نباشد، برای دید شفاف تر بهتر است عینک طبی شنا را جایگزین عینک شنای معمولی خود بکنید. این امر به ویژه برای افرادی که شنا را به طور تمرینی یا حرفه ای دنبال می کنند، از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا چشم های شما زمان بیشتری درگیر عینک شنا خواهد بود و مسلما عینک طبی شنا متناسب با نمره هر کدام از چشمان شما، گزینه مناسب تری برای خرید عینک شنا می باشد.

 

 

عینک طبی شنا - فروشگاه اینترنتی دریاکاو

لازم به ذکر است بسیاری از ما در حال حاضر نمره چشم خود را نمی دانیم. حتی خیلی اوقات فکر می کنیم چشم های ما قوی هستند،در صورتی که شاید یکی از چشمهای ما بسیار ضعیف باشد. به این خاطر جهت سلامتی چشم هایتان پیشنهاد می گردد، حتما به پزشک مراجعه فرمایید. لزوم این امر به ویژه قبل از خرید عینک طبی شنا است. عینک طبی شنا به دو گونه نمره دار و نمره خور تقسیم بندی می گردند.

عینک طبی شنا نمره دار

عینک طبی شنا نمره دار به گونه ای است که لنز های هر کدام از پاورها تعبیه شده است  و مجزا نمی باشد. این نوع عینک شنا نیز در دو دسته مجزا ارائه می گردد.

  • عینک شنا نمره دار با پاورهای یکسان : این نوع عینک ها شماره های لنز یکسانی دارند. در طراحی این نوع عینک پاورها از یکدیگر جدا نیستند.

عینک شنا طبی - دریاکاو فروشگاه اینترنتی مطمئن

  • عینک شنا نمره دار با پاورهای متفاوت : این مدل عینک ها به گونه ای هستند که پاورها از یکدیگر جدا می باشند و نمره هر کدام از چشم های شما می تواند متفاوت انتخاب شود و بعد توسط پل بینی این دو پاور به یکدیگر متصل گردند.

عینک شنا نمره دار - فروشگاه دریاکاو

 

 

عینک طبی شنا نمره خور

عینک طبی نمره خور به گونه ای است که فقط لنز های آن تعویض می شود. مزیت این نوع محصول این است که اتصال قسمت های اصلی عینک از قبل انجام شده است و امکان باز شدن عینک از قسمت پل بینی وجود ندارد. از سوی دیگر چنانچه بخواهید هر کدام از لنز های خود را تعویض نمایید، این کار راحت تر و مقرون به صرفه تر از مدل های دیگر می باشد. جنس ماده تشکیل دهنده ی این لنز ، پلی کربنات است. بسته بندی اولیه این کالا با لنزهای بدون نمره می باشد و افراد با توجه به نمره هر یک از چشم های خود، لنز ها را جداگانه سفارش می دهند. شماره بندی این لنزها از 1.5 تا 6 است.

 

 عینک شنا نمره خور - فروشگاه اینترنتی دریاکاو

 

 

 

لنز عینک شنا - دریا کاو فروشگاه

عینک طبی شنا به طور استاندارد معمولا در وزن 50 گرم عرضه می گردد. یکی دیگر از مزایای قابل توجه این محصول محافظت در برابر اشعه های مضر UVA  و UVB  می باشد. به طور کلی عینک شنا طبی برای تمامی افراد  به منظور شنای تفریحی ، تمرینی ، مسابقاتی و ورزش های آبی ، مخصوصا عزیزانی که نمره چشم بالایی دارند ، توصیه می گردد.

مهمترین دلیلی که افراد می بایست از عینک شنا استفاده نمایند، جهت دیدن دیوار استخر و انجام برگشت سالتو می باشد. علاوه بر مسیریابی هنگام شنا، به علت وجود کلر موجود در آب و جلوگیری از آسیب و سوزش چشم ، استفاده از عینک شنا امری ضروری محسوب می گردد.

 

 

 

نکاتی که قبل و بعد از خرید عینک طبی شنا می بایست به آن توجه نمایید:

  • حتما قبل از خرید قطعی خود به پزشک مراجعه بفرمایید تا نمره دقیق هر کدام یک از چشمهای خود را بدانید. چرا که به هنگام سفارش لنز، انتخاب مطمئن تری خواهید داشت.
  • در هنگام نصب لنز به عینک شنا اکیدا از تماس دست با قسمت داخلی لنز خودداری فرمایید. توصیه می گردد از شخصی که در این کار ماهر است و یا شخص فروشنده کمک بخواهید تا آن را نصب کنند. زیرا تماس مستقیم با قسمت داخلی لنز موجب می گردد که خاصیت ضد بخار بودن آن از بین برود. چنانچه این خاصیت از بین رفت می توانید با اسپری ضد بخار قسمت داخلی لنز را به حالت اول بازگردانید.
  • در نظر داشته باشید به هنگام شنا از تماس داخلی لنز، حتی با موهای خود جلوگیری نمایید. از دیگر مواردی که می تواند به ماندگاری ضد بخار بودن کمک نماید، این است که پس از شنا عینک خود را آبگیری نمایید و اجازه دهید خشک شود. برای دوام بیشتر عینک شنا بهتر است آن را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

 

عینک شنا را می توان به سه گروه مسابقاتی ، تمرینی و تفریحی تقسیم بندی کرد.

عینک شنا مسابقاتی

عینک شنا مسابقاتی مخصوص رقابت های شنا طراحی شده است. از این جهت نسبت به عینک های دیگر غالب کوچکتری دارد و فشار آن نسبت به عینک های دیگر بیشتر است. علت این امر به صفر رساندن درصد احتمال ورود آب به داخل عینک است. زیرا امکان جبران خطا در مسابقات وجود ندارد. به احتمال یک درصد اگر آب داخل عینک فرد وارد شود، موجب بر هم زدن تمرکزش می گردد. در نظر داشته باشید حتما قبل از شروع مسابقه از بخار نکردن عینک خود اطمینان پیدا کنید. ضمنا استفاده از این مدل عینک به هیچ وجه برای موارد تمرینی و تفریحی توصیه نمی شود.

 

عینک شنا مردانه - فروشگاه دریا کاو

 

 

عینک شنا تمرینی

عینک شنا تمرینی فشار کمتری نسبت به عینک مسابقاتی و فشار بیشتری نسبت به عینک تفریحی دارد. از این جهت برای استفاده در ساعات محدودی از هفته مناسب هستند.

 

 

عینک شنا تمرینی - فروشگاه دریا کاو

 

عینک شنا تفریحی

عینک شنا تفریحی جهت استفاده طولانی مدت طراحی شده است. از این جهت فشار آن بسیار کمتر از عینک شنای مسابقاتی و تفریحی می باشد. چنانچه استفاده طولانی مدت از عینک شنا دارید، حتما عینک شنای تفریحی هم خریداری نمایید.

 

عینک شنا تفریحی دریا کاو

عینک شنا بچه گانه

عینک شنا بچه گانه در دو مدل خردسال و نوجوان ارائه می گردد. تفاوت این دو مدل در اندازه آن ها می باشد. عینک شنا خردسال اندازه کوچکتری نسبت به عینک شنا نوجوانان دارد. عینک شنا خردسال معمولا برای کودکان 3 تا 9 سال و عینک شنا برای نوجوانان برای 9 تا 16 سال مناسب می باشد.

عینک شنا بچگانه- فروشگاه دریا کاو

 

 عینک شنا نوجوانان - دریاکاو

 

 

عینک شنا زنانه

عینک شنا زنانه تنوع رنگ و مدل بیشتری دارد تا بانوان عزیز از تنوع موجود بهره ببرند. این مدل عینک ها از تنوع رنگ های روشن که بسیار نشاط بخش می باشد، طراحی شده است.

عینک شنا زنانه طبی - دریا کاو

 


عینک شنا زنانه فروشگاه دریا کاو

عینک شنا اسپرت

عینک شنا اسپرت خواهان بسیار زیادی دارد چرا که برای تمامی افراد از جمله بانوان و آقایان قابل استفاده است. این نوع عینک ها طراحی بسیار شکیل و جذابی دارند. تنوع رنگ و مدل لنز ها در این نوع عینک ها بسیار چشمگیر است. از انواع لنز های می توان به لنز آینه ای، شفاف، دودی و کهربایی اشاره کرد.

 

 

عینک شنا اسپرت فروشگاه دریا کاو

 

فهرست