برترین مشاور غواصی ایران

بدون هیچ تردیدی برترین مشاور غواصی ایران شرکت دریاکاو است. از طریق مشاوره با دریاکاو موفقیت خود در خرید تجهیزات و انجام پروژه های غواصی خود را تضمین نمایید.

این شرکت با بهره مندی از برترین متخصصین حال حاضر کشور در تمامی رشته های غواصی مدعی ارائه بهترین مشاوره ها در زمینه آموزش غواصی ورزشی، آموزش غواصی صنعتی، آموزش غواصی عمق زیاد، خرید لوازم غواصی، تعمیر تجهیزات غواصی، تعمیر کمپرسورهای غواصی و فشار قوی تا فشار ۴۲۰ بار، مشاوره در خصوص انجام پروژه های غواصی، زیر سطحی و شناور سازی کشتی ها و اجسام مغروق، برشکاری زیر آب، جوشکاری زیر آب، ساخت و تجهیز مدارس غواصی، مشاوره در خصوص قایق و شناور غواصی،

با دریاکاو اهداف و رؤیاهایتان به حقیقت تبدیل خواهد شد.

 

نحوه مشاوره با دریاکاو:

مشاوره با دریاکاو در زمینه های مختلف با روش های گوناگون قابل انجام و به شرح ذیل می باشد:

  • آموزش غواصی ورزشی
  • آموزش غواصی صنعتی
  • غواصی نظامی
  • خرید لوازم  ورزشی
  • خرید تجهیزات صنعتی
  • خرید تجهیزات نظامی
  • آموزش کمک های اولیه DAN
  • انجام پروژه های غواصی
  • ساخت تجهیزات و سامانه های فشار قوی
  • خرید و فروش کمپرسور
  • تاسیس کلوپ و مدرسه غواصی

مشاوره در خصوص آموزش غواصی ورزشی و تفریحی:

آموزش غواصی تفریحی در سطوح مختلف انجام می گردد و از دوره مقدماتی غواصی با عمق حداکثر ۱۸ متر تا دریافت گواهینامه های مربی گری ادامه می یابد. در صورت ثبت نام در مجموعه دریاکاو برای دوره های آموزشی، هیچ حق المشاوره ای از متقاضی دریافت نمی گردد. فراگیری غواصی تفریحی در مجموعه دریاکاو با توجه به ارائه بالاترین کیفیت در آموزش و تجهیزات استاندارد و به روز غواصی یقینا هزینه های بالاتری را برای شما به همراه خواهد داشت. (این اختلاف قیمت از ۲۰ تا ۳۰ درصد و برای دوره های VIP تا ۵۰ درصد و بیشتر خواهد بود).

چنانچه متقاضی مایل به دریافت لیست بهترین مربیان غواصی ایران باشد و نیز کسب اطلاعات از روند آموزشی مبلغ ۵۰/۰۰۰ تومان حق المشاوره برای مدت ۲۰ دقیقه دریافت می شود. ما فقط مربیان درجه یک غواصی ورزشی را به شما معرفی نموده و کیفیت آموزشی آنان را تضمین می نماییم.

 

مشاوره آموزش غواصی صنعتی:

آموزش غواصی صنعتی و موفقیت در این رشته از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. ما فقط دوره های غواصی صنعتی در خارج از ایران را تایید و بهترین مدارس و هزینه های تقریبی را به شما اعلام خواهیم کرد. ما به شما چشم انداز روشنی با طی نمودن این دوره ها، از ابتدا تا انتهای آن ارائه می دهیم. ضمنا با توجه به ارزیابی شما به شما خواهیم گفت در چه بخشی مهارت کسب کنید و آیا در این راه موفق خواهید بود یا نه.

دریاکاو با تکیه بر ده ها سال تجربه، تفاوت میان رویا تا واقعیت را به شما نشان خواهد داد.

حق المشاوره برای دوره های غواصی صنعتی ۱۰۰/۰۰۰ تومان بمدت ۴۵ دقیقه می باشد.

 

مشاوره آموزش غواصی نظامی:

دریاکاو تنها مجموعه خصوصی و مرجع مشاوره آموزش غواصی نظامی در ایران می باشد. دوره غواصی نظامی توسط شرکت دریاکاو تنها برای دستگاه های مجاز برگزار می گردد. لازم به ذکر است مجموعه دریاکاو تنها شرکت تولید کننده تجهیزات غواصی نظامی نه تنها در ایران، بلکه جزو ۱۰ شرکت تولید کننده دستگاه مدار بسته غواصی نظامی در دنیا است.

  • آموزش غواصی با دستگاه های مداربسته نظامی با خاصیت ضد مغناطیس
  • آموزش با دستگاه های نیمه مدار بسته و مداربسته عمق زیاد
  • آموزش ناوبری زیر آبی
  • آموزش رفع موانع
  • آشنایی با خطرات
  • برنامه ریزی عملیات
  • نقشه خوانی
  • آموزش گره های دریایی و مخصوص زیر آب

 

مشاوره در خصوص غواصی نظامی رایگان و فقط برای سازمان های مجاز می باشد.

 

مشاوره خرید تجهیزات غواصی ورزشی:

حق المشاوره دریاکاو برای خرید تجهیزات غواصی ورزشی از برندهای مختلف و معتبر غواصی دنیا ۵۰/۰۰۰ تومان به مدت ۳۰ دقیقه است. در صورت خرید از دریاکاو هیچ گونه هزینه مشاوره دریافت نمی گردد.

 

مشاوره خرید تجهیزات غواصی نظامی:

این مشاوره به مدت ۳۰ دقیقه برای تمامی افراد و سازمان ها رایگان است،

این مشاوره در خصوص موارد قید شده در پایین می باشد:

تجهیزات تنفسی نظامی

لوازم جانبی غواصی نظامی

لباس وت سوت و درای سوت نظامی

سیستم های ناوبری زیر آبی

تجهیزات ضد کوسه

وسایل جابجایی غواص در زیر آب

 

 

مشاوره خرید و فروش تجهیزات غواصی صنعتی:

با توجه به گستردگی و تنوع تجهیزات غواصی صنعتی این مشاوره برای هر یک ساعت و با تعیین موضوع مورد نظر از طرف متقاضی مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ تومان است. در صورت خرید از دریاکاو حق المشاوره عودت داده می شود.

 

مشاوره آموزش دوره های کمک های اولیه DAN:

با توجه به اینکه شرکت دریاکاو تنها مرکز مجاز آموزش دوره های DAN در ایران می باشد هیچ حق المشاوره ای دریافت نمی گردد. فراگیری دوره های DAN توسط شما، برای کمک در مواقع اضطراری، به خانواده و اطرافیانتان بسیار حیاتی است. مدت مشاوره ۱۵ دقیقه است.

 

مشاوره انجام پروژه های غواصی:

پروژه های عملیات غواصی در دریا،سدها و … دارای تنوع بسیار زیادی است. مشاوره ما در زمینه شناورسازی کشتی های مغروق، برشکاری زیر آب، جوشکاری زیر آبی، ساخت انواع اسکله های فلزی، کیسونی و…، تصویربرداری زیر آب، ساخت زیستگاه های مصنوعی در دریا، نصب سازه های دریایی، انجام امور تحقیقاتی، تعمیرات زیرآبی سازه های دریایی، و…

حق المشاوره برای هر ساعت ۳۰۰/۰۰۰ تومان و در صورت نیاز به همراهی بعنوان مشاور در پروژه بصورت توافقی خواهد بود.

 

مشاوره در ساخت تجهیزات غواصی و سامانه های فشار بالا:

با توجه به تجارب ارزنده مجموعه دریاکاو شما می توانید در کوتاه ترین زمان به آنچه در سر دارید تحقق بخشید.

حق المشاوره هر ساعت ۳۰۰/۰۰۰ تومان

 

مشاوره در خرید کمپرسور فشار قوی و غواصی:

کمپرسور های فشار قوی با فشار های مختلف در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند.

این کمپرسور ها شامل: کمپرسور ۴۰ بار، کمپرسور ۲۰۰ بار، کمپرسور ۳۰۰ بار، کمپرسور ۳۳۰ بار، کمپرسور ۳۵۰ بار، کمپرسور ۴۲۰ بار و کمپرسور برای ترکیب گازهای تنفسی هستند. کمپرسور های فشار قوی برای مصارف پینت بال، غواصی، استارت شناورها، هوای تنفسی، شارژ کپسول تنفسی آتش نشانی، ساخت بطری پت و….کاربرد دارند. با توجه به نوع کاربری و مقدار هوای مورد نیاز، شما باید در هنگام خرید دقت کافی را معطوف دارید. چرا که خرید کمپرسور فشار قوی با هوادهی بیشتر شما را متحمل هزینه بالاتر اولیه و ثانویه و با هوادهی کمتر ایجاد اشکال و از دست دادن زمان در کارتان خواهد نمود.

در صورت خرید از دریاکاو حق المشاوره شما رایگان و در غیر اینصورت برای ۳۰ دقیقه مشاوره و تعیین کمپرسور مورد نیازتان مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ تومان دریافت می گردد. ما شما را از تحمیل شدن هزینه های اضافی و یا انتخاب نامناسب بدور نگاه می داریم. هزینه کارشناسی کمپرسور شما برای فروش نیز همان مبلغ مشاوره می باشد.

ضمنا تعمیرات کمپرسورهای فشار قوی نیز با ضمانت نامه یکساله توسط این شرکت انجام می گردد.

 

مشاوره برای راه اندازی کلوپ غواصی یا مدرسه غواصی:

در این بخش به شما برای انتخاب لوازم غواصی، ادوات مورد نیاز و طراحی یک کلوپ غواصی یا مدرسه غواصی مشاوره می دهیم. این مشاوره نحوه دریافت مجوز های لازم از فدراسیون غواصی و مراجع ذی ربط را شامل خواهد شد. ضمنا برآورد هزینه و نیز درآمد حدودی این حرفه را خواهیم گفت.

هزینه این مشاوره ۲۰۰/۰۰۰ تومان  و به مدت یکساعت است.

 

 

ما با افتخار اعلام می کنیم برترین مشاوره غواصی ایران هستیم و تضمین می کنیم با ما در کوتاه ترین زمان خواسته هایتان تحقق خواهد یافت.

 

 

فهرست